Alegerea unui web designer care să fie compatibil cu SEO
Cu marketingul pe Internet și optimizarea motoarelor de căutare (SEO), acum componente esențiale pentru deținerea unui site web de afaceri, majoritatea designerilor web adaugă SEO la arsenalul lor de capacități.
Preocuparea este că majoritatea acestor auto-proclamați designeri SEO / web nu reușesc să înțeleagă pe deplin imaginea completă a SEO organic. Tehnicile de optimizare eficientă a unui site web evoluează drastic. Și, deși oricine poate face cercetări de cuvinte cheie și scrie metaetichete și copierea paginilor, mulți designeri de site-uri web ratează marca cu SEO prin back-end-ul unui site.
Fie că vă gândiți să angajați un designer solo sau o companie de design web cu servicii complete, este imperativ ca furnizorul dvs. să știe ce face în cazul în care este implicat SEO. În esență, respectarea elementelor SEO-friendly ale unui site web este o necesitate în timpul procesului de proiectare web.
În acest articol, acoperim câteva domenii specifice de care trebuie să fie conștienți designerii de web (sau companiile care angajează un designer de web) atunci când construiesc un site web bine optimizat.
Căutare CMS prietenos
Mulți furnizori de site-uri web își proiectează site-urile în jurul unei platforme CMS sau a unui sistem de gestionare a conținutului precum WordPress sau Drupal. Software-ul CMS include de obicei „plug-in-uri” pentru SEO care permit utilizatorilor să scrie adrese URL personalizate, titluri de pagini și meta descrieri. Deși aceste elemente SEO sunt importante pentru a avea cuvinte cheie optimizate pe pagină, un CMS prietenos cu căutarea depășește cu mult ceea ce poate oferi un plugin SEO.
Realul factor de diferență în a avea un CMS SEO-friendly se concentrează pe structura de codificare a site-ului web. Unii designeri web, deși creativi, vor folosi concepte foarte grafice care pot diminua potențialul SEO al unui site. Alții sunt eficienți în echilibrarea esteticii cu o codare minimă, prietenoasă căutării.
Mai jos sunt câteva considerații în timp ce utilizați un CMS pentru site-ul dvs. optimizat:
- Căutați sisteme de gestionare a conținutului care utilizează foi de stil CSS (spre deosebire de tabelele cuplate). Acest lucru permite păianjenilor motoarelor de căutare să acceseze cu crawlere și să indexeze conținutul site-ului dvs. mai eficient.
- Alegeți un CMS care vă permite să plasați link-uri interne și navigare pe site în anumite zone, cum ar fi subsolul sau coloana. Unele platforme și șabloane de design web pot limita locul în care puteți plasa linkuri, ceea ce este o considerație imensă pentru SEO.
- Abateți-vă de platformele CMS care au creat automat adrese URL statice pentru fiecare pagină. Alegeți întotdeauna un CMS care să permită utilizatorilor să scrie adrese URL dinamice, optimizate pentru cuvinte cheie pentru fiecare pagină (ceea ce este adesea realizabil prin intermediul unui plugin).
- Vedeți dacă sistemul de gestionare a conținutului permite crearea automată de sitemap XML. În caz contrar, întrebați-vă designerul web dacă acesta va crea și trimite manual sitemap-ul XML.
Este posibil să doriți să considerați aceste puncte ca posibile întrebări pentru viitoarea dvs. echipă de design web, mai ales dacă intenționați să utilizați un sistem de gestionare a conținutului pentru a vă gestiona site-ul.
Structura codului back-end
Procesul de proiectare a unui site bine optimizat ar trebui să se concentreze pe structura back-end a codului site-ului web sau HTML. Aceasta include elemente ale site-ului web care sunt vizibile pe pagină (cum ar fi conținutul sau copia paginii), precum și elemente care nu apar pe pagină (cum ar fi meta date). Modul în care este structurat codul, pe lângă tipurile de cod utilizate, poate avea impact în cele din urmă asupra performanței SEO.
Cele două elemente principale off-page care dețin cea mai mare pondere pentru SEO sunt titlul paginii și meta descrierea. Titlul paginii și meta descrierea ar trebui să fie scriptate cât mai curând posibil în HTML pentru fiecare pagină. Titlul în special (care definește o pagină și include întotdeauna o referință de cuvinte cheie pentru SEO) este cel mai important. Un proiectant sau dezvoltator de site-uri web va dori să se asigure că păianjenii motorului de căutare au lovit titlul paginii ca unul dintre primii biți de cod în care se accesează cu crawlere.
În mod similar, conținutul de pe pagină al unei pagini web ar trebui, de asemenea, să fie prezentat cât mai curând posibil în cod. Copia corpului este pâinea și untul paginilor pentru SEO și, dacă acest conținut se află în partea de jos a back-end-ului paginii, păianjenul îl urmărește ultima (ceea ce nu este cel mai bun pentru SEO). Designerii și dezvoltatorii de web calificați pot utiliza etichete „div” pentru a afișa conținutul la începutul HTML-ului, chiar dacă o grămadă de linkuri de navigare pot fi deasupra conținutului așa cum este afișat pe pagină.
Aceste variabile de codare pot depinde și de sistemul de gestionare a conținutului utilizat. Din acest motiv, este important să înțelegeți cât de prietenos este SEO CMS-ul dvs., precum și capacitățile de codare ale proiectantului dvs. web.
Alegeți cu înțelepciune o companie de web design
Dacă sunteți în căutarea unei companii de design web atât pentru proiectarea, cât și pentru SEO site-ul dvs., nu fiți timizi. Adică, nu ezitați să puneți perspectivelor dvs. o mulțime de întrebări. Unele domenii pe care ați putea dori să le abordați sunt abilitățile tehnice ale furnizorului, cum ar fi capacitățile sale de codare HTML, precum și abilitățile lor de design grafic. Întrebați să vedeți dacă au referințe și exemple de site-uri web bine clasate pe care le-au proiectat și optimizat în trecut.
În rezumat, există o serie de companii de site-uri web care promovează SEO și totuși nu au reușit să execute optimizarea motorului de căutare în mod eficient. Asigurați-vă că veniți pregătiți atunci când căutați aceste servicii de duel într-un singur pachet.
Sunt manager de marketing pe internet la OIC Group, Inc., o companie de design web prietenoasă cu SEO cu sediul în Peoria, Illinois. La OIC Group , avem peste zece ani de experiență în optimizarea motoarelor de căutare, publicitate Pay Per Click (PPC), dezvoltare de site-uri web și CMS personalizate, optimizare și gestionare a prezenței web și design de site-uri SEO-friendly. Echipa noastră ar fi fericită să răspundă oricărei întrebări sau necesități ale site-ului dvs. web.
Citește și Sfaturi de top pentru a fi un web designer eficient