11 sfaturi de design web pentru începători, care îi atrag pe cititorii dvs
1. Recunoaște-ți publicul
Cunoașterea publicului și plasarea lor în prim-plan este necesară pentru a crea un site web frumos din punct de vedere estetic, care produce rezultate semnificative. Drept urmare, ratele de conversie sunt îmbunătățite, interesul clienților crește și sustenabilitatea afacerii este garantată. Cunoașterea datelor demografice ale publicului este un lucru; înțelegerea preferințelor lor este alta.
Interacționați în mod regulat cu publicul dvs. și acordați atenție sugestiilor sau solicitărilor acestora. Stabiliți niște obiective după efectuarea unei analize a audienței.
2. Selectați un șablon de calitate
Chiar și pentru cei începători, navigarea pe un site web bine conceput este mai simplă. În plus, un șablon bine conceput se ocupă de utilitatea site-ului mobil. Deoarece 50% din traficul site-ului provine de la dispozitive mobile, ar trebui să vă concentrați pe acest sector. Sunt necesare obiective clare și o înțelegere a tipului de material pe care îl veți posta atunci când alegeți un șablon de site.
Planificarea conținutului site-ului dvs. și a căii utilizatorului în conformitate este un sfat esențial pentru începători. Procedura de proiectare ar trebui să înceapă apoi. Instrumente precum Zyro ajută procesul. Oferă șabloane create de designer pentru constructorii de site-uri web, care sunt adecvate pentru orice industrie. Utilizarea unui constructor vă economisește, de asemenea, timp și muncă, în comparație cu dezvoltarea lui de la zero. Este o alegere foarte ușor de utilizat pentru cei care nu au creat niciodată un site web.
Deoarece primele sentimente sunt legate în proporție de 94% de design, este esențial să vă asigurați că site-ul dvs. oferă publicului o primă impresie pozitivă despre modul în care a fost construit.
3. Mențineți o pagină de pornire de bază
Pagina principală ar trebui să conțină doar informații importante, iar conținutul irelevant ar trebui eliminat. Scanabilitatea îmbunătățită a textului menține publicul implicat. O pagină de pornire simplă se încarcă mai rapid din punct de vedere tehnic. Una dintre cele mai simple recomandări de design web pentru începători este să aibă o pagină de pornire simplă, care să indice întrebări precum cine ești, ce faci și ce te face unic.
Oferă informații pertinente și utilizează în mod eficient spațiul alb, îndemnurile la acțiune și designul site-ului web. Ca alternativă, dezvoltați un cadru fir și apoi efectuați un tur al utilizatorului. Studiați metodele utilizate de alte site-uri web. Slack, Dropbox și StudioPress sunt câteva exemple simple de pagini de pornire.
4. Folosiți culori de marcă
Utilizarea culorilor mărcii vă ajută compania să devină mai înrădăcinată în mintea publicului, îmbunătățind reținerea mesajelor și făcând materialul mai ușor de reținut. Potrivirea culorilor cu marca dvs. necesită cunoașterea efectelor psihologice ale diferitelor nuanțe, ceea ce este extrem de important.
Setați imediat culorile mărcii dvs. Încorporați culorile mărcii companiei dvs. în fundal și logo-uri. Ajustați culoarea linkurilor, butoanelor și meniurilor drop-down după cum este necesar pentru a îmbunătăți valoarea estetică. După aceea, vezi cum apar culorile pe diverse gadget-uri.
5. Utilizați fonturile potrivite
La fel de mult ca și design, fonturile contribuie la branding. Când alegeți fonturi pentru site-ul dvs., luați în considerare atât frumusețea, cât și utilitatea. Fonturile adecvate îmbunătățesc lizibilitatea și adaugă valoare site-urilor web. De asemenea, ia în considerare accesibilitatea site-ului web.
Încercați câteva fonturi care credeți că le vor plăcea publicului dvs. Reduceți numărul de fonturi. Aflați ce font completează cel mai bine designul site-ului dvs. și culorile mărcii dvs. Majoritatea site-urilor web, de exemplu, folosesc fonturi sans-serif pentru titlurile lor. Vizitați site-uri web precum Typography.com sau MyFonts pentru inspirație. Folosiți fonturi sigure pentru web ori de câte ori este posibil; nu uita niciodată asta.
6. Adăugați imagini de încredere
Elementele vizuale ajută la o mai bună comunicare a ideilor, dar imaginile superioare oferă mai multe avantaje. Imaginile completează experiența utilizatorului, reduc ratele de respingere și măresc ratele de conversie a clienților potențiali, îmbunătățind calitatea generală a unui site web. Utilizați imagini cu oameni ori de câte ori este posibil, deoarece acestea afectează mai mult emoțiile vizitatorilor.
Pentru a preveni apariția ca generic, evitați să utilizați fotografii de stoc. Adăugați text alternativ la fiecare imagine pe care o utilizați pentru a urma cele mai bune standarde SEO.
7. Poate doriți să adăugați videoclipuri
Vizitatorii vă pot înțelege mai bine produsele sau serviciile vizionand videoclipuri pe site-ul dvs. web. Amplasarea videoclipului și lungimea acestuia, care se adresează atenției publicului, sunt cheile unui marketing video eficient.
Pentru a realiza acest lucru, creați și includeți orice film instructiv, instructiv sau introductiv care vă satisface nevoile. Păstrați videoclipul scurt, între 30 și 60 de secunde și folosiți o miniatură atrăgătoare. Înainte de a apăsa butonul de redare, asigurați-vă că filmul se încarcă rapid.
8. Fii explicit cu chemarea la acțiune
Îndemnurile la acțiune pe site-uri web îndeamnă utilizatorii să ia măsuri, ceea ce crește vânzările și clienții potențiali. Deși multe îndemnuri la acțiune, este esențial să le potriviți cu conținutul dvs. O mai bună analiză a site-ului este posibilă prin clicurile dvs. pe îndemn.
Pagina web și conținutul acesteia vor determina care îndemn este cel mai potrivit. Plasați îndemnul strategic în apropierea paginii de navigare pentru a crește numărul de clicuri. Pentru a vă clarifica punctul de vedere, utilizați cuvinte de declanșare.
9. Reduceți frecvența caruselelor
Mai mult rău decât bine vine din folosirea caruselelor pe site-ul dvs. web. Vizitatorii care au văzut doar primul diapozitiv vor fi probabil mai puțin motivați să ia măsuri. În plus, imaginile carusel provoacă un timp de încărcare mai lent, afectând negativ evaluarea unui site web.
Caruselele sunt rareori necesare, dacă nu pentru situații specializate, cum ar fi cataloagele de comerț electronic sau site-urile de portofoliu. Pentru a încuraja derularea în jos, stivuiți imaginile. Un alt sfat esențial pentru designerii web începători este să se concentreze pe construirea de pagini lungi pentru a crește gradul de conștientizare a utilizatorilor sau pentru a utiliza videoclipuri în locul lor.
10. Îmbunătățiți meniul pentru navigare
Experiența utilizatorului și SEO sunt îmbunătățite prin optimizarea meniului de navigare. Optimizarea meniului produce, de asemenea, un director de site-uri web bine organizat, ceea ce facilitează indexarea site-ului dvs. de către Google.
Conform cercetărilor Orbit Media, există un standard pentru locurile în care butoanele sau meniurile de navigare ar trebui să fie plasate pe site-uri web.
Câteva exemple includ plasarea siglei în colțul din stânga sus, navigarea principală în partea de sus și butonul Contactați-ne din colțul din dreapta sus. De asemenea, funcționează pentru a vă concentra pe bara de căutare. Asigurați-vă că navigarea se potrivește cu profunzimea generală a paginii ca alternativă.
11. Adăugați dovezi sociale
Dovada socială este similară cu psihologia umană, în care oamenii urmăresc mulțimea atunci când eliberează judecăți, inclusiv dacă să cumpere ceva. Reputația mărcii dvs. este îmbunătățită, iar generarea de clienți potențiali crește prin adăugarea de dovezi sociale pe site-ul dvs.
În realitate, platformele de social media funcționează cel mai bine cu dovada socială. Unele tehnici standard includ utilizarea poveștilor Instagram, inclusiv povestirea prin conținutul site-ului și mărturiile clienților în imagini sau videoclipuri.